loading...
صندلی شادی
صندلي شادي

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 به دليل بروزرساني روزانه از ساير صفحات نيز ديدن فر ماييد

 


 


       

 

نظر نشه فراموش!

 

حرف اضافی خاموش!

 

 

توجه!

اين سايت به سايت

fun-seat.ir

منتقل شد.    



مدیر سایت بازدید : 441 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 بیو گرافی مایلی سایرس

نام اصلی : دیستنی هُپ سایریس

متولد : ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲ - نشویل، تنسی، ایالات متحده آمریکا

اصل/ملیت: آمریکایی

سبک!ها : پاپ

فعالیت(ها) : خواننده، آهنگ!ساز، بازیگر                                                           

مدت فعالیت : ۲۰۰۳–اکنون

ناشر(ها) : والت دیزنی رکوردز - هالیوود                

مایلی ری سایرس متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲، هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ و ترانه!سرای آمریکایی است.او پس از بازی در نقش مایلی استیووارت/هانا مونتانا در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید.
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس ۲۰۰۶ بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و به وجد آمد.به دنبال موفقیتهای این برنامه تلویزیونی، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی دی شامل 8 ترک که توسط مایلی سروده شده و مربوط به ترانه های سریال "هانا مونتانا" میشد به بازار عرضه شد.او در دسامبر ۲۰۰۷ رتبه ی هفدهم در رده بندی مربوط به ۲۰ پردرآمد ترین تازه کاران زیر ۲۵ سال را با درآمد سالیانه بالغ بر ۳/۵ میلیون دلار آمریکا به خود اختصاص داد. از آن زمان به بعد او مشغول به ایفای نقش در فیلمی برگرفته از هانا مونتانا با نام هانا مونتانا: فیلم که گفته میشود در ۱ مه ۲۰۰۹ به پایان میرسد، شده است.

سایرس در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم ملاقات با مایلی سایرس حرفه ی موسیقی را به طور مستقل آغاز کرد. دومین آلبوم او با عنوان بریک اوت در ۲۲ جولای ۲۰۰۸ منتشر شد که در حقیقت اولین آلبوم او فاقد ترانه های متن سریال هانا مونتانا محسوب میشد. هر دوی این آلبومها با استقبال گرمی از طرف Billboard 200 مواجه شده و در صدر این فهرست قرار گرفتند. مایلی سایرس کم سن ترین نوجوان است که عکس او بر روی جلد مجله ی هفده قرار گرفته است.
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
مایلی در سال ۲۰۰۸ در فهرست ۱۰۰ هنرمند تاثیر گذار جهان از مجله تایم قرار گرفت.

سال!های آغازین زندگی
سایرس در شهر نشویل واقع در ایالت تنسی زاده شد. مادرش لتیشیا تیش، پدرش خواننده و نوازنده ی سبک کانتری با نام بیلی ری سایرس و پدربزرگش ران سایرس بود. او دو برادر ناتنی دارد با نامهای کریستوفر کدی و تریس سایرس، که دومی خواننده و نوازنده گیتار گروه راک با نام ایستگاه مترو در ایالت کالیفرنیا است. مایلی همچنین یک خواهر ناتنی بزرگتر از خود با نام برندی، یک برادر کوچکتر با نام بریسون و یک خواهر کوچکتر از خود با نام نواه که هنرمند هم هست، میباشد. والدینش نام او را دیستنی هُپ (در انگلیسی به معنای امیدوار به سرنوشت) گذاشتند چراکه اعتقاد داشتند او کارهای بزرگی را در آینده انجام میدهد. نام مستعار «مایلی» به دلیل چهره ی همیشه بشاش او برایش انتخاب شد.
سایرس در مدرسه ی متوسطه ی «Heritage» تحصیل میکرد و در آنجا چیرلیدر بود. و هم اکنون او به مدرسه ای واقع در منطقه ی Options For Youth میرود. او همچنین یک معلم خصوصی در مورد برنامه ی تلویزیونی خود دارد. او در مزرعه ی والدینش در خارج نشویل بزرگ شد.
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
حرفهٔ بازیگری
علاقهٔ سایرس به بازیگری از زمانی شروع شد که خانوادهٔ او هنگامی که او ۹ سال داشت برای مدت کوتاهی در شهر تورنتو واقع در ایالت انتاریوی کانادا زندگی میکردند. اولین بازی او مربوط میشود به سریالی به نام داک که پدرش در آن بازی میکرد، که در آن سایرس به عنوان یک مهمان با نام کایلی در آن حضور داشت. در سال ۲۰۰۳ در نقش «راثی جوان» در برنامهٔ تلویزیونی ماهی بزرگ به کارگردانی تیم بورتن ظاهر شد. او همچنین در موزیک ویدیوی «اگر غم و قصه هم بال داشت» با صدای روندا وینسنت و برنامهٔ Colgate Country Showdown که پدرش میزبان آن بود نیز حضور کوتاهی داشت.
 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 10,125
  • بازدید کلی : 46,085